01 prosinca 2007

Dani u tjednu


Ponedjeljak:
dan pranja
Gospodine, pomozi mi oprati se od svoga egoizma i taštine, kako bih ti mogla služiti u
savršenoj poniznosti cijeli ovaj tjedan koji započinjem.

Utorak:
dan peglanja
Gospodine, pomozi mi ispeglati sve bore mojih predrasuda koje sam godinama nakupila, kako bih mogla vidjeti ljepotu u drugima!

Srijeda:
dan krpanja
Gospodine, pomozi mi krpanjem popraviti moj način postojanja kako ne bih bila loš primjer drugima!

Četvrtak:
dan čišćenja
Gospodine, pomozi mi otkriti i pročistiti brojne pukotine skrivene u mome srcu!

Petak:
dan osvajanja
O Bože, molim te milost kako bih mudro postigla vječnu sreću za sebe i sve one koji čeznu
za tvojom ljubavlju!

Subota:
dan kuhanja
Gospodine, pomozi mi kuhati u velikoj posudi bratske i sestrinske ljubavi, i poslužiti je slatkim kruhom ljudske dobrote!

Nedjelja:
dan Gospodnji!
Oče, svoju sam kuću pripremila za tebe… Molim te, uđi u moje srce, jer ti si moj najdraži gost! Pomozi mi ovaj dan i ostatak svoga života proživjeti u tvojoj nazočnosti!

Nema komentara: