28 listopada 2007

Vrijeme za molitvu


Jutros sam se probudio rano
i uletio ravno u novi dan;
Toliko me posla čekalo
da molitvu propustio sam.

Odasvud me okružiše teškoće,
i teža bijaše svaka nova stvar
“Zašto mi Bog ne pomaže?” pitah se..
Odgovorio mi je: “Da si me zamolio bar.”

Htjedoh vidjeti svu radost i ljepotu,
ali dan je izgubio čar,
Upitah se zašto mi ih Bog ne pokaže,
On reče “Ali da si zatražio bar.”

Pokušah doći u Božju blizinu;
Svaki sam ključ iskušao.
A Bog me blago i s ljubavlju ukorio,
“Ali, prijatelju moj, nisi pokucao”.

Jutros sam se probudio rano
i zastao prije ulaska u novi dan;
Toliko me posla čekalo
da VREMENA ZA MOLITVU NAĆI … morao sam.



(preuzeto iz mjesečnog biltena mjesnog bratstva San Damiano, Dublin)


2 komentara:

žogicanina kaže...

Ohhhhhh! Napokon stalno me zeza ovaj glupi kompjuter i neće upisat moje korisničko ime. Super ti je ova pjesmica...
Dobila sam cd i sve što ti mogu reći je HHHHHHVVVVVVAAAAAALLLLLLLAAAAAAAA!
See you :)

Dy kaže...

Hey, hey!!

Pa drago mi je da ti se sviđa...

Pa evo napokon je dođao do tebe!!

I jel još uvijek vrijedi dogovor da se nađemo kod konja na trgu u 19h 09.11.???

Bokić!!!