06 rujna 2007

Tri sita



Mudrome Sokratu, sav zadihan, dotrči mladić.


″Čuj Sokrate! Moram ti ispričati kako je tvoj prijatelj...″.


″Stani″, prekine ga Sokrat,″jesi li to što mi želiš reći kroz tri sita propustio?


Prvo je sito istina. Je li sve što mi želiš ispripovjedati istina?″


″Ne znam″, reče mladić, ″čuo sam kako ljudi pričaju i ...″.


″A tako″, reče mudrac, ″ali sigurno si upotrijebio drugo sito. To je sito dobra. Je li to što mi želiš ispričati barem dobro?″


Mladić odvrati odugovlačeći: ″Nije dobro, nego suprotno tomu...″.


″Hm″, prekine ga Sokrat, ″nego upotrijebimo i treće sito, sito važnosti″, i nastavi:″Je li to što mi tako silno želiš reći barem važno?″


″Važno? Pa i nije tako važno...″, odgovori mladić ne gledajući u Sokrata.


″Tako dakle″, završi mudri Sokrat, ″ako to što si mi htio reći nije ni istina, ni dobro, a niti važno, tada sve to zaboravimo i više se time nemojmo opterećivati.″

4 komentara:

žogicanina kaže...

Bok! Blog ti je FANTASTIČAN. Svašta sam poskidala s njega. Vidim da ti ljudi baš i ne ostavljaju komentare, ali sad sam ja tu i nečeš me se riješiti :)
Imaš li možda cd s ovogodišnjeg Uskrsfesta? U 10. mjesecu počinju susreti karmelskih mladih na koje ja idem pa ako želiš možeš sa mnom.

Dy kaže...

Haj!!

Pa kao što i sama kažeš ljudi su mi malo lijeni pisati komentare. Moraš ih dosta ganjat da nešto napišu, a i malo je nezgodno što sam sa blogom počela u 6. mjesecu tako da većina ljudi nije znala za njega do sada. ;(
Sam ti komentiraj. Bit će mi drago.;)

Naravno cd sam kupila tjedan dana poslije. Možemo se dog. da ti ga pošaljem preko Nine. Jel ti se sviđaju nagrađene pjesme?!

Za susrete ću razmisliti budući da sam imam dosta obaveza, a i moj zbor Glas srca planira poslat pjesmu na UF pa ćemo i na tome morat radit.

Puno pozdrava!!

žogicanina kaže...

Pa ne pratim baš UF pa neznam koje su nagrađene :) ali sam čula neke i super su mi. Imam 1 obavjest pa ju objavi ako možeš: u četvrtak 13.9.2007. u Crkvi Svete Obitelji (Držićeva)bit će misa za stradale vatrogasce na Kornatima u 19:00.

Dy kaže...

Da evo baš ni je Nina poslala mail. Evo obavijest će tijekom dana osvanuti na blogu.

Pošaljem ti onda cd i poslat ću ti popis nagrađenih pa mi javi kad ih čuješ.
Pobjednička je Bog te ljubi i VIS Dujam. To si vjerojatno čula. ;)

Pozdrav!!