21 rujna 2007

Kada prestaje noć

Pitali su jednog starog rabina kada počinje dan i kada prestaje noć.
»Je li to onog časa kada se izdaljega može razlikovati pas od ovce?«, upita prvi učenik.
»Ne«, odgovori učitelj.
»A je li to onoga trena kada se razlikuje smokva od datulje«, upita znatiželjno drugi učenik.

Kada je i on dobio niječan odgovor, upitali su ostali rabina:
»Reci nam ti kad mi ne znamo.«

A mudri i dobri učitelj zaključi: »Noć prestaje a dan počinje kada možeš u lice pogledati svaku osobu i u njoj prepoznati svojeg brata ili sestru. Sve do tada u tvojem je oku tama.«

2 komentara:

Anonimno kaže...

Slavim te Bože u djelima tvojim,
slijedim Ti korake, osluškujem glas.
Pomažem tamo gdje šalješ me Bože,
gdje umorni nemaju svjetla ni mir.

Slavim Te zato jer daruješ zoru,
i zato jer brineš da ne odem tamo,
gdje svjetlosti nema.
Jer brineš o meni, slavim te Gospodine.

Slavim te Bože u svakom trenu, suncem mi obasjan postaje dan.
Duša mi pjeva i nema težine u srcu
što voli pod oblacima.

Slavim te zato jer svojom dobrotom
daruješ ljude, svima si spas.
Brineš o nama u svakome trenu,
slavim te Gospodine.

evo izvoliš!
vidimo se
pusach =)

Dy kaže...

Hvala ti puno!!!

Vidimo se valjda na vjeronauku. ;)