05 srpnja 2007

Istina

Istina (Uskrs fest 2007)

Apostoli mira, Mađarevo

U oku suza, u suzi priča, u priči istina.
Mogu li vratiti što nisam uzela, mogu li vratiti?

U oku sumnja, u nadi pjesma, u pjesmi molitva.
Što uopće znači priznanje čovjeka - živjeti s ljudima.

Ti znaš Gospodine sve moje korake
i vlasi mi s glave izbrojao si sve.
U svoje dlanove urezao si me
Ti znadeš Isuse, Ti znaš Gospodine.

U oku svjetlo, u svjetlu ljubav, ljubav najveća.
Blago je čovjeku koji se ljubavi, Tvojom ljubavi napaja.

Ti znaš Gospodine sve moje korake
i vlasi mi s glave izbrojao si sve.
U svoje dlanove urezao si me
Ti znadeš Isuse, Ti znaš.

Ti znaš Gospodine sve moje korake
i vlasi mi s glave izbrojao si sve.
U svoje dlanove urezao si me.
Ti znadeš Isuse
Ti znaš Gospodine,
Ti znaš Gospodine.

...Ti znaš Gospodine...

Nema komentara: