02 srpnja 2007

Duh molitve

Jedne veceri dosta kasno primijeti neki siromašni seljak, na putu kuci sa tržnice, da nema kod sebe svog molitvenika. Tada, usred šume, raspukne mu se kotac kola na dva dijela.
I bio je vrlo žalostan da taj dan završava a da nije izrekao svoje omiljene molitve.
Molio je: "Gospodine, ucinio sam nešto šašavo, jutros rano sam izašao iz kuce a da nisam uzeo svoj molitvenik, a pamcenje mi je tako loše, da ne znam ni jednu molitvu napamet. I zato cu ovo uciniti: Sasvim polagano cu izrecitirati cijelu abecedu pet puta, i ti, koji poznaš sve molitve, možeš slova tako složiti da možeš napraviti molitve kojih se ja ne mogu sjetiti.
"I Gospodin rece andelu: "Od svih molitava koje sam danas cuo, ova je najljepša jer dolazi iz jednostavnog i iskrenog srca."


Anthony de Mello

Nema komentara: