18 svibnja 2008

Presvetom Trojstvu




Gospodine Bože, moj Oče,
Ti si moj Bog!
Tvoja mudrost nek me vodi,
tvoja milost nek me uzdržava,
tvoja ljubav nek me raduje,
tvoja istina nek me štiti,
tvoja moć nek me čuva.

Isuse Kriste, Božji Sine,
moj brate i Spasitelju!
Radujem se što si postao čovjekom.
Tvojim putem želim ići.
tvoja muka je moj uspjeh,
tvoja sramota meni čast,
tvoja nedužnost meni opravdanje,
tvoja smrt moj život,
tvoje uskrsnuće moja utjeha.

Duše Sveti, Bože, ti si moj Tješitelj.
Obrati me, jer sam grešan čovjek.
Oživi me, jer sam mrtav.
Probudi me, jer spavam.
Osposobljuj me za vječni život:
prosvjetljuj mi razum, posvećuj volju,
krijepi moju slabu snagu.

Uza me budi,
kod mene stanuj,
uza me ostani,
o Presveto Trojstvo.

2 komentara:

žogicanina kaže...

Odličan post kao i uvijek =)
Sretno ti na maturi.

Dy kaže...

Hvala na svemu Nina.. I na pohvalama i na lijepim željama.. Nadam se da će bit..

I žao mi je šta molitva za sretan put nije stigla na vrijeme, ali bili ste u mojim molitvama..

Pusek!!