16 travnja 2008

Sve ovisi...

Sve ovisi o tome u čijim je rukama košarkaška lopta: u mojim rukama vrijedi 200 kuna.
U rukama Tonija Kukoča vrijedi 2 milijuna dolara.

Sve ovisi o tome u čijim je rukama teniski reket: u mojim rukama vrijedi 500 kuna.
U rukama Gorana Ivaniševića vrijedi milijun kuna.

Sve ovisi o tome u čijim je rukama štap: u mojim rukama može odagnati psa.
U Mojsijevim rukama može razdvojiti more.

Sve ovisi o tome u čijim je rukama dvije ribe i pet malih kruhova: u mojim rukama samo je pet mršavih sendviča.
U Isusovim rukama mogu nahraniti pet tisuća ljudi.

Sve ovisi o tome u čijim su rukama čavli: u mojim rukama mogu poslužiti da napravim kućicu za ptice.
U Isusovim rukama mogu spasiti cijeli grešni svijet.
Sve ovisi o tome u čijim je rukama…

Vidiš, sve ovisi o tome u čijim se rukama nešto nalazi.

Zato stavi sve svoje brige, svoje strahove, svoje nade, svoje snove, svoju obitelj, svoj posao, svoju ulogu, svoje naviještanje Radosne vijesti, sveg sebe u RUKE Isusa Spasitelja svijeta, jednog Učitelja, jer…

Sve ovisi o tome u čijim si RUKAMA!
  • I još uvijek pišite šta je za vas molitva... Zbilja bi mi bilo drago da čujem vaše asocijacije... Hvala Nikolini na njezinoj predivnoj misli... Ovaj mjesec je ta misao zaslužila da bude duhovna misao mjeseca... BVB!!!

1 komentar:

žogicanina kaže...

ok I'm blushing now...
Ovaj tekst mi je preljep.
Ovak u subotu i polonisti i slovakisti idu na tjedan dana terenske nastave pa koja molitvica za sretan put ne bi naškodila =)
kissy kissy ^o^