24 siječnja 2008

Četiri svijeće



Četiri su svijeće polagano gorjele.

Bila je tišina i mogao se čuti njihov razgovor.

Prva je svijeća rekla:
"JA SAM MIR.NAŽALOST, LJUDI ME NE USPIJEVAJU SAČUVATI, MISLIM DA ĆU SE UGASITI."
I odmah se ugasila.
Druga je svijeća rekla:
"JA SAM VJERA. NAŽALOST, MNOGI LJUDI IMAJU POVRŠNU VJERU I JA IH NE ZANIMAM. NEMA SMISLA DA I DALJE GORIM."
Tek što je to izgovorila, puhnuo je lagani povjetarac i ugasio ju.
Treća je svijeća žalosno progovorila:
"JA SAM LJUBAV.NEMAM VIŠE SNAGE. LJUDI ZABORAVLJAJU NA MENE, I TO KOLIKO SAM IM POTREBNA. ONI NE LJUBE NI SVOJE NAJBLIŽE."
I bez oklijevanja se ugasila.

Odjednom je ušlo jedno dijete i ugledalo tri ugašene svijeće.

"ŠTO JE TO?" upitalo je dijete. "VI STE TREBALE SVIJETLITI DO KRAJA."
I rekavši to, počelo je plakati.

Uto je progovorila četvrta svijeća:

"NE BOJ SE, DOK JA GORIM MOĆI CEMO UPALITI UGAŠENE SVIJEĆE. JA SAM NADA."
Djetetu su zablistale oči od radosti dok je s upaljenom svijećom vraćalo svjetlo ugašenim svijećama..



NEKA NIKAD NE PONESTANE NADE U SRCIMA NAŠIM!

2 komentara:

Mery kaže...

e,post ti je savršen.. stvarno je super... iako sam to čitala u pps,ali nema veze.. super je.......... samo nastavi tako dalje, malena!!

Anonimno kaže...

Ajme, kak je D*O*B*A*R ovaj post!!!!!!!!!!!!!!!! Malo sam i plakala za vrijeme čitanja! =)