02 prosinca 2008

San

Usnuh san:

Anđeo me povede na neko tihom svjetlošću obasjano groblje. Bijaše tjeskobno. Vodio me između grobova i pokretom ruke nukao me da čitam natpise na njima. Imena mi nisu ništa kazivala. No, odjednom postah svjestan bilježaka pod njima.

Bili su sve ovakvi zapisi: živio tri godine i šest mjeseci, živio sedamnaest dana, živio četiri mjeseca i dva dana, živio dvanaest godina, živio pedeset i dvije minute.
"Zašto si me doveo na ovo dječje groblje?" upitah ga zgranuto.
A groblje bijaše nepregledno.
"Ovo nije dječje groblje," reče mi "ovdje počivaju odrasli ljudi."
"Pogledaj što piše" - upozorih ga na natpise.

On se bolno osmjehnu.
Znam, reče.
Piše koliko su vremena posvetili drugima, koliko su voljeli. Jer, samo su toliko živjeli.

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

premoćnoooooooo

samo neznam di si to iskopala

svaka čast

poz! Bož.bla.

stavit ću ga na svoj facebook

nadam se da nemaš niš protiv

poz!

Anonimno kaže...

hej jel bi mogla objavit note od crvenog plašta ako ih imaš???

i poslat mi ih na mail... :)
framaprolozac@net.hr

Anonimno kaže...

This site is really cool! I found here alot of information that I was looking for. I am really happy to be a part of This site!

Anonimno kaže...

U 2013-oj godini od srce vam želim obilje Božjeg blagoslova u svemu u životu

Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.