05 lipnja 2008

Simbol

1. Ti si moj život, drugog nemam ja,
Ti si moj put, moja istina.
Po svakoj Tvojoj riječi želim živjet ja
dokle daha je u meni, sve dok želiš Ti.
Bojati se neću, znaj, dok si sa mnom Ti,
ja Te molim ostani tu.

2. Vjerujem u Tebe, o Gospodine,
Marija Te rodi, Sine vječni, Svet.
Čovjek kao i mi umro si za nas,
jedno Ti si s Ocem,
jedno s Duhom Presvetim.
Ti ćeš nam se vratiti, ja to dobro znam,
da otvoriš vrata raja.

3. Ti si moja snaga, druge nemam ja,
Ti si moj mir, moja utjeha.
Nedaj cijelom svijetu da nas razdvaja,
neka Tvoja snažna ruka ne ostavlja me.
Znam da me od svakog zla oslobađaš Ti,
a u Tvom je oprostu mir.

4. Oče života, vjerujemo Tebi,
Sine Spasitelju, pokazuješ nam put.
Dođi sada među nas, Duše ljubavi,
skupi sad u jedno sve nas u molitvi.
Ići ćemo svijetom kud god želiš Ti,
nosit' svuda Tvoje riječi.

Broj komentara: 35:

Anonimno kaže...

ova pjesma je jako lijepa...

lostinthought kaže...

i sviđa mi se....

lostinthought kaže...

i stvarno je super

lostinthought kaže...

i.. ne znam vise

lostinthought kaže...

sto da ti pisem

lostinthought kaže...

a opet...

lostinthought kaže...

htjela bih

lostinthought kaže...

da sad kad nisi u zgb-u

lostinthought kaže...

da kad se vratis, da vidis

lostinthought kaže...

tko te to zatrpavao sa

lostinthought kaže...

komentarima..

lostinthought kaže...

"DA ME NISI ZAVEO I NA GRIJEH ME NAVEO

lostinthought kaže...

NE BI TUŽNA BILA JA, NE NE NE NE...

lostinthought kaže...

DA, DA SI MENE LJUBIO. NE BI NISTA IZGUBIO..

lostinthought kaže...

NE BI TUŽNA BILA JA. NE NE NE NIKADA... "

lostinthought kaže...

upravo tu pjesmu slušam, dok ti pišem ove komentare..

lostinthought kaže...

e, da li znaš da marija opet želi biti s j...??

lostinthought kaže...

a on joj je rekao da jbg.. hehe

lostinthought kaže...

baš mi je drago da joj je to rekao..

lostinthought kaže...

no, ne da mi se pričati o mariji.. ona ni ne zaslužuje da se priča o njoj. ;))

lostinthought kaže...

uglavnom, ova iz hrvatskog fakat nije normalna..

lostinthought kaže...

joj, kak ćeš ti mene ubit

lostinthought kaže...

kad vidiš

lostinthought kaže...

koliko sam

lostinthought kaže...

ti ostavila

lostinthought kaže...

komentara... hehe..

lostinthought kaže...

ajd uživaj.. hehe ;)) :PPPPPPPPPPPPPPP

lostinthought kaže...

btw. ovo

lostinthought kaže...

sam ti ja

lostinthought kaže...

sve komentirala hehe.. pusek.. Marijeta ;))) (ovo pod krek i pod anonimno,ovo prvo pod anonimno).. :ppp ajd uživaj i napiši još koji postić.. hehe bye... :PPPP

Mery kaže...

ej,mala! evo mene opet..

Mery kaže...

evo da te opet zatrpam komentarima..

Mery kaže...

e da.. imam blog.. jeeeee! molim te da dođeš i da ga prokomentiraš.. pljiz... pusek.. čujemo se... ne želim te sad sa previše komentara zatrpavat hehe da me ne ubiješ.. hehe.. ;)) :PPPPPPPPPPPPPPP

Anonimno kaže...

pjesma je prekrasna,ja idem na crkveni zbor,često pjevamo ovu pjesmu i jako je osjećajna.poslušajte ovu verziju http://www.youtube.com/watch?v=McgHwXc8QaY to pjeva naša profesorica,želim vam svima da uživate u pjesmiiii!!!pozz

Unknown kaže...

Pjesma mi mami suze svaki put...