16 ožujka 2008

Cvjetnica




Tvoj crveni plašt
Fides

Samo tebi ću pjevati, Isuse moj,
tebi dugujem život svoj.
Ti smrti zaustavljaš studeni dah,
s tobom sam, nije me strah.
Zbog mene si prošao kroz tamnu noć,
da ja mogu do svjetlosti doć.
U haljini bijeloj, čistoj ko snijeg,
slobodna zauvijek!
One noći si nosio crveni plašt,
svojom krvlju posvetio nas!
Još maslina grane svijaju se,
od silne ljubavi te!
Samo ona je jača od otrova zla,
samo ljubav u grudima,
što jedina nikada ne umire,
do vječnosti razliva se.
Samo tebi ću pjevati, Isuse moj,
tebi dugujem život svoj,
ti sjaji do zvijezda u daleku noć,
čekaj nas, mi ćemo doć'!
One noći si nosio crveni plašt,
svojom krvlju posvetio nas!
Još maslina grane svijaju se,
od silne ljubavi te!
Zbog mene si prošao kroz tamnu noć,
da ja mogu do svjetlosti doć.
U haljini bijeloj, čistoj ko snijeg,
slobodna zauvijek!
...slobodna zauvijek...
...slobodna zauvijek...
...slobodna zauvijek...

2 komentara:

Mery kaže...

ej,malena! Pa ti da ostaneš bez komentara?? molim???????? no way.. super ti je ovaj postić,a i pjesma je predobra.. iskreno ti to kažem...

još ćeš ti dobiti komentara.. hehehe.. PUSA.. Marijeta

Unknown kaže...

ova pjesma je zakon!!!