25 lipnja 2007

Molitva

GOSPODINE ISUSE

Evo mojih ruku;
posvećujem ih Tebi.
Neka nikada ne dodirnu ono što Ti ne bi htio da dodirnu
i neka nikada ne učine išta protiv Tvoje slave.

Evo mojih nogu;
posvećujem ih Tebi.
Neka nikada ne idu tamo gdje Ti ne bi bio.

Evo mojih očiju;
Neka nikada ne gledaju što bi žalostilo Tvoga Duha.

Evo mojih ušiju;
Neka nikada ne slusaju sto obescascuje Tvoje Ime.

Evo mojih usta;
Neka se nikada ne otvore kazati nesto protiv Tvoje volje.

Evo mojega uma;
Neka nikada ne zapamti ono sto bi zamaglilo
Tvoju trajnu prisutnost u meni.

Evo mojega srca;
Neka ne poznaje niti ljubav niti osjecaje
koji nisu od Tebe.


I MOLIM TE

Blagoslovi Gospodine svaki poduhvat ruke moje, svaki korak noge moje,
svaki pogled oka mog, svaki zvuk u uhu mom, svaku rijec usta mojih,
svaku misao uma mog, svaki otkucaj srca mog.

GOSPODINE, UCINI ME COVJEKOM.
____________________________________________________________________

Nema komentara: